środa, 23 kwietnia 2014

Dzień dobry!


Witam serdecznie Wszystkich Przybyłych!

Powracam do blogowania w nowej odsłonie: zero depresyjnych, nudnych postów, takich 'na odwal'. Od teraz robię to na serio i postaram się, aby ten blog mógł Was (i mnie przy okazji) czegoś nauczyć.
To co, zaczynamy?

Ostatnie wydarzenia uświadomiły mi, że blogowanie to świetne zajęcie, nawet jeśli piszę tylko dla garstki osób. Sprawia mi to przyjemność, więc czemu tego nie wznowić?
Parę miesięcy temu założyłam profil na dość znanym portalu społecznościowym Ask.fm. Gdy zaczęłam czytać tam profile niektórych osób... odmieniłam sobie życie. Odnalazłam w zakamarkach serca zaginioną mnie. I wtedy postanowiłam, że nie będę się ograniczać. Jest to wielka ulga, gdy robisz, myślisz, piszesz, co chcesz. Nikomu się nie podporządkowujesz. Nikogo nie udajesz.
Tym oto wstępem chcę zaznaczyć, że się zmieniłam, moje (niektóre) upodobania również.
I będę się starać, aby to ukazać w moich postach.

Mam nadzieję, że zechcecie czytać moje wypociny, gdyż to wiele dla mnie znaczy. Zrozumiano?! XD

Pozdrawiam, Kochani!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz